Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna Sesje RPG dla każdego
Sesje RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nadzieja i rozpacz - temat techniczny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna -> Forgotten Realms
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maslo
Początkujący Mag



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:40, 20 Maj 2007    Temat postu: Nadzieja i rozpacz - temat techniczny

Prosze tu zaintersesowanych (chyba tylko Spinera Smile ) o zadawania ewentualnych pytań oraz wpisanie sylwetki swojej postaci, jej malutkiej historii, charakteru i osobowości itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spinu
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:25, 20 Maj 2007    Temat postu:

Eilmah, CD złoty elf, mężczyzna, Czarodziej 5/Inkantater 5/Mistyczny Wyznawca Corellona Larethiana 5.
Eilmah, co w języku elfów oznacza Lazurowy Mag, to tak naprawdę Tiathar Shaatril. Nowe imię przyjął podczas uroczystości inicjacji do elitarnego zakonu elfich magów oddanych Corellonowi Larethianowi.
Tiathar urodził się w bogatej rodzinie złotych elfów z Waterdeep i od młodego wychowywany był na czarodzieja. Również od młodego wykazywał ogromny potencjał w magii wtajemniczeń, ale również bardzo interesował się religią. To właśnie dzieła traktujące o elfim panteonie, usunęły z jego serca niechęć do innych odmian elfów, którą to wpajali mu jego rodzice. Te dzieła również miały decydujący wpływ na jego losy. Młody Tiathar, zafascynowany legendami o stworzeniu elfów przez Władcę Wszystkich Elfów, postanowił wstąpić w szeregi Zakonu Mistycznych Wyznawców Corellona. Tak zaczął się najtrudniejszy, a zarazem najnudniejszy etap w życiu młodego złotego elfa, który przybrał nowe imię Eilmah. Mijały lata, aż tuż przed 130 urodzinami Lazurowego Maga, arcymag jego zakonu zaczął poszukiwać ochotników do wyruszenia na Faerun, w celu wspomagania innych elfów podczas Powrotu – masowej migracji na kontynent. Eilmah bez namysłu zgłosił się na ochotnika i już miesiąc później, znajdował się na pokładzie jednej z elfach, niedoścignionych fregat. Jego statek dotarł do portu w Waterdeep. Mało brakowało, aby młody mag nie dotarł do punktu przeznaczenia. Dzień wcześniej, podczas walki z parą smokożółwii, Eilmah wypadł za burtę statku. Kiedy walka się skończyła odwrotem dwóch ciężko rannych bestii, rannego i nieprzytomnego elfa wyłowili trytoni. Od tego niedawnego wydarzenia, Eilmah poprzysiągł wierność i pomoc w każdych warunkach tej wodnej rasie. Dalszy rejs przebiegł bez większych utrudnień. Nabawił się również fobii przed głęboką wodą i zabezpieczył swoje życie kilkoma bardzo przydatnymi w takich warunkach magicznymi przedmiotami.
Kiedy już z grupą elfów dotrze do odrodzonego Myth Drannor, Eilmah ma zamiar spróbowac nauki u jednego z Wysokich Magów.
Tiathar jest z charakteru spokojny i rozważny, chociaż zdarzało mu się w przeszłości przegrywać pojedynki magów tylko dlatego, że nie wziął pod uwagę wszystkich możliwości przeciwnika. Obecnie stara się wpoić sobie, że żadnego przeciwnika nie można lekceważyć i należy być zawsze przygotowanym na niespodzianki losu.
Nie jest tak wyniosły jak większość złotych elfów uważających siebie za istoty lepsze od innych podras elfów. Uważa, że nawet drowy mają szansę na odkupienie, ale nie jest naiwny i wie, że zaufać nieznajomemu drowowi, to w większości wypadków pewna śmierć.
Mag jest uosobieniem Wysokich Magów z przeszłości; pomimo posługiwania się magia wtajemniczeń, nie pozostaje obojętny na bóstwa i otaczającą go naturę. Wie również jak niebezpieczna może być magia w niepowołanych rękach, dlatego każdy jego czar jest przemyślany, a Eilmah bierze pod uwagę to, ze zbyt potężna magia może uszkodzić Splot.

Eilmah, w przeciwieństwie do innych magów nie używa magicznych lasek do walki, lecz posługuje się długim mieczem, w posługiwaniu się którym był szkolony w dzieciństwie. Miecz posiada bardzo przydatną właściwość, bardzo pomocną podczas walk z innymi czarującymi. Pozwala on posiadaczowi rozpraszać właśnie rzucane czary innych magów (miecz kontrujący, str109, KBiE). Jak większość magów, również Eilmah używa magicznych karwaszy w celu polepszenia swojej ochrony przed ciosami (karwasze pancerza +6). Również jeden z jego pierścieni wspomaga jego ochronę (pierścień ochrony +3). Drugi pierścień natomiast, podnosi jego zdolności inkantatera (pierścień czarostwa +10). Na czole Eilmah nosi diadem polepszający jego jasność umysłu, co jest bardzo przydatne w jego profesji (obręcz intelektu +6). Mag posiada również dwie bardzo przydatnemu, ze względu na jego profesję inkantatera, różdżki (różdżki: błyskawicy i kuli ognistej). Posiada również zestaw zwojów przydatnych na każda okazję (zwoje: teleportacja potężniejsza, dezintegracja, rozproszenie magii potężniejsze, wyładowanie łańcuchowe, polimorfia, odporność na energię [ogień, zimno, elektryczność, kwas, dźwięk], unieruchomienie osoby, oddychanie pod wodą). Jednym z przedmiotów do których najbardziej się przywiązał jest relikwiarz wierności, który zawsze mówi mu, czy jego działanie będzie się podobało Corellonowi. Eilmah nosi również bardzo przydatne części garderoby jakimi są zwiększające prędkość buty i rękawiczki wspomagające jego zdolności pływania oraz wspinaczki (buty kroków i podskoków, rękawiczki pływania i wspinaczki). Mag prawie zawsze ma na sobie specjalny płaszcz uszyty przez nimfy, zwiększający jego elokwencję (płaszcz charyzmy +4). Wszystkie swoje czary, Eilmah przechowuje w błogosławionej księdze jego zakonu, pozwalającej na przepisanie czarów bez dodatkowych kosztów (błogosławiona księga). Posiada również 300 sztuk złota.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maslo
Początkujący Mag



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:24, 22 Maj 2007    Temat postu:

Oto lista osób wyżej postawionych i tobie znanych w twojej wyprawie:

- Ferlor Sundown:sloneczny elf, chyba najważniejsza osoba w waszej wyprawie, jego rodzina była jej głównym sponsorem a jego ojciec Leror zasiada od wielu lat w Wielkiej Radzie Evermeet, arystokrata pełną gęba, zdecydowany i wydaje się byc szczery.

- Berk Nightaxe:księżycowy elf, najważniejsza osoba jeżeli chodzi o straż, jednym słowem kapitan straży, nosi piękny miecz, niektórzy mówią że to Księżycowe Ostrze ponieważ jego rodzina była kiedyś posiadaczem takiego miecza, lecz kilka pokoleń temu miecz zaginął wraz z Gerem Nightaxem w potycze z Morskimi Diabłami.

- Edor Moonshadow:słoneczny elf, przewodnik duchowy tej wyprawy, kapłan i zaufany przyjaciel Ferlora, prawie przez cały czas z nim przebywa, panuje opinia, że jest bardzo zakłamany i przekupny.

- Nym Braegen:bardzo tajemniczy leśny elf, małomówny, elfowie mówią, że wysłany jest przez samą królową mając nadzorowac potajemnie wyprawe, lecz to tylko plotki.

- Saevel Eveningfall:słoneczny elf, kupiec i nadzorca finansowy wyprawy, spokojny lecz w interesach bardzo porywczy, świetny finansista i ekonom. jednak ma coś z oszusta jak to każdy kupiec.

Chciałbym jeszcze, żebyś napisał mi coś ze strony technicznej (mechanike) swojej postaci typu atuty, najważniejsze umięjetności itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spinu
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:53, 22 Maj 2007    Temat postu:

Atuty:
Normalne
1. Z Innego świata
3. Żelazna Wola
6. Przyspieszenie czaru
9. Podbicie czaru
12. Wykształcenie (wiedza tajemna i religia)
15. Czary tamatyczne (rośliny)
Czarodziej:
5. Maksymalizacja czaru
Inkantatriks:
1. Wyciszenie czaru
4. Powiększenie Czaru


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spinu dnia Czw 20:05, 24 Maj 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maslo
Początkujący Mag



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:06, 22 Maj 2007    Temat postu:

Mistyczny wyznawca ma w wymaganiach Powiększenie czaru.
Rozumiem, że umiejętności podasz pozniej i inne statystyki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spinu
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:41, 23 Maj 2007    Temat postu:

Daj mi troche czasu na odpisanie bo musze się zastanowić co napisać w "kazaniu"

Ile mam pkt atrybutów? Bo skoro mam ci umiejętności napisać to musze wiedzieć ile mam modyfikatorów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maslo
Początkujący Mag



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:15, 23 Maj 2007    Temat postu:

86 punktów bez punktów za poziomy i rózne inne bajery.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spinu
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:05, 24 Maj 2007    Temat postu:

Atrybuty
S 10 +0
Zr 12 +1
Bd 10 +0
Int 23 (29) +6 (+9)
Rzt 16 +3
Cha 20 (24) +5 (+7)

Umiejętności po dodaniu wszelkich modyfikatorów:
Czarostwo +37
Koncentacja +18
Wiedza tajemna +29
Wiedza religia +24
Wiedza historia +18
Wiedza plany +18
Zastraszanie +15
Leczenie +11
Odcyfrowywanie zapisków +27
Rzemiosło jubilerstwo +16
Dyplomacja +9
Nasłuchiwanie +5
Przeszukiwanie +11
Spostrzegawczość +5
Język obcy (piekielny, wodny)

Języki: elfi, chondathski, illuskański, niebiański, otchłanny, smoczy, piekielny, wodny

Czary w ksiedze:
8p.
~Ohydne Usychanie* (pędy wychodzące z ziemi i wysysające wilgoć z istot) [kawałek gąbki]
Ujawnienie Położenia
~Ochrona przed Czarami [diament za 500sz, mam 4 takie diamenty] {diament wart 1000sz na każdą istotę, któa ma być chroniona czarem. Każdy podmiot musi przez czas działania zaklęcia nosić klejnot przy sobie, mam 3 takie diamenty}
Zabezpieczenie Wymiaru
7p.
Ograniczone Życzenie [300PD]
Teleportacja, Potężna
Wygnanie [-] {przedmiot któego ofiara nie lubi}
~~Palec Śmierci* (wylatujący z twojego palca pęd, wbijający się w serce ofiary)
~Pryzmatyczny Deszcz
Imponująca Posiadłość Mordenkeinena {miniaturowy portal wyrzeźbiony z kości słoniowej, kawałek wypolerowanego marmuru i srebrna łyżeczka}
Eteryczny Spacer
Szpiegowanie, Potężniejsze [oko jastrzębia, orła lub roka, kwas azotowy , miedź i cynk] {lustro 60x120cm warte 1000sz, mam takie w posiadłości na Evermeet}
6p.
Znajomość Legend [kadzidła warte 250sz, mam 4 takie kadzidła] {4 kawałki kości słoniowej warte po 50sz}
Ciało W Kamień [wapno, woda, ziemia]
Analiza Dweomeru {złota soczewka z diamentem wartym 1500sz}
Widzenie Prawdy [maść na oczy z grzybów, szafranu i tłuszczu, warta 250sz, mam 4 dawki takiej maści]
Uwarunkowanie [rtęć i rzęsa ogrowego maga] {posążek z kości słoniowej przestawiający Corellona warty 1500sz}
~Wyładowanie Łańcuchowe {kłębek sierści, kawałek bursztynu, srebrna szpila, wszystkiego mam po 15 sztuk}
~~Dezintegracja* (pędy wyrastające z ziemi oplątują szczelnie ofiarę, po czym szybko usychają pozostawiając po sobie puste miejsce) [magnetyt i szczypta pyłu]
~Rozproszenie Magii, Potężniejsze
5p.
Utrwalenie
~Odesłanie
Sen
Kontakt Z Innym Planem
~~~Stożek Zimna [mały kryształowy stożek]
Szkodliwa Polimorfia
Magiczna Charakteryzacja
~~Złamanie Zaklęcia* (pęd wyrastający z ziemi wysysa wszelką szkodliwą magię z podmiotu)
4p. -
~Światło Dnia
Języki
Magiczna Broń, Potężniejsza
~Niewidzialność, Potężniejsza
~Drzwi Poprzez Wymiary
~Ściana Ognia
~~Ognista Tarcza* (płonące liście otaczają Eilmaha i absorbują obrażenia od zimna, a ranią ogniem istoty w pobliżu)
Gęsta Mgła
3p.
~Błyskawica
~Przemieszczenie
Jasnowidzenie/Jasnosłyszenie
~Oddychanie Pod Wodą
~~Kula Ognista* (rozprysk ognistych liści rani wrogów)
~Ochrona Przed Energią
Przyspieszenie
Latanie
2p.
Lewitacja
~Ochrona Przed Strzałami
~~Lustrzane Odbicie
~Zobaczenie Niewidzialnego
Niewidzialność
Kwasowa Strzała Melfa
Płomienie Aganazzara
~~Płomienny Promień* (płonące pędy leca w stronę przeciwników i oplątują ich)
1p.
~~Zbroja Maga
~~Magiczny Pocisk
~Płonące Dłonie
Identyfikacja
Odporność Na Żywioły* (pędy oplątują Eilmaha i absorbują obrażenia od wybranego żywiołu)
Dotyk Chłodu
Uśpienie
~Alarm
~Zamknięcie Drzwi
0p. Wszystkie

*-Czar tematyczny, poziom czarującego +1
~ - pojedyncze przygotowanie czaru
Czary na dzień: 4/7/6/6/6/6/4/3/2
ST=19+poziom czaru
Zakazana szkoła: oczarowanie
Zdolności Inkantatriksa:
Wspólna Metamagia
Efekt Metamagiczny
Metamagiczne Uruchomienie Czaru

Zdolności Mistycznego Wyznawcy:
Zasięg Świętości 8/dzień
Uświęcona Obrona +2
Boska Synergia
Boski Całun (OC 27)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna -> Forgotten Realms Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin