Autor Wiadomość
Spinu
PostWysłany: Sob 10:02, 07 Kwi 2007    Temat postu:

Klasa miała być uniwersalna tzn do wszelkich settingów dlatego nie jest nastawiona na Faerun.
Zdolność Koncentracji jest zblizona do szału barbarzyńcy. Trwa też podobną - może przeciętnie troche wyższą - liczbę rund na dzień (tak mi wyszło z obliczeń).
maslo
PostWysłany: Sob 9:40, 07 Kwi 2007    Temat postu:

Klasa w porządku, ale jak dla mnie to raczej bez większego odbicia fabularnego. Może byś usytułował ich w jakiejś części FR lub innego settingu, który Ci pasuje. Wtedy też byś mógł dodac jakieś staty np. przykładowego szeregowego tej Akademii Wojskowej.

Mechanicznie raczej ok lecz bez większych rewelacji. Zdolnośc Koncentracja troche silna ale w ostateczności da się znieśc Smile.

Pozdrawiam
Spinu
PostWysłany: Pią 16:31, 06 Kwi 2007    Temat postu:

Tu raczej chodziło o to, że jesli jacyś wojownicy akurat nie medytują to nie muszą przeszkadzać innym swoją rozmową tylko prowadzą ja po cichu.
Krzychu
PostWysłany: Wto 16:26, 29 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
Wojownicy Transu starają unikać się rozmów, dlatego opracowali sekretny język gestów, który zastępuje im mowę.

Trochę to bezsensu. Chyba lepiej używać wyćwiczonej mowy na której nie trzeba się skupiać i nie odwraca tak bardzo uwagi niż nowego języka migowego, którego trzeba się uczyć i już nigdy nie będzie tak perfekcyjny jak zwykła mowa (mam namyśli wysiłek jaki trzeba poświęcić). Im bardziej musimy się na czymś skupić tym bardziej odwracamy myśli od naszego głównegi celu.

Zdolność koncentracja jest bardzo pomysłowa a zarazem nie za silna (+1 do ataku na poziom wojownika transu a nie ogólny)
Spinu
PostWysłany: Czw 13:41, 13 Kwi 2006    Temat postu: Wojownik Transu

Podczas gdy zwyczajne Akademie Wojskowe zwykle rozbrzmiewają echem szczęku oręża, tak Akademie Milczenia są bardziej podobne do zakonu mnichów. Panuje tam prawie bezwzględna cisza, aby każdy miał szansę skoncentrować się do granic możliwości i dać z siebie to co najlepsze. Wiele obszarów Akademii jest obłożona Ciągłą wersją czaru Milczenie Wojownicy Transu starają unikać się rozmów, dlatego opracowali sekretny język gestów, który zastępuje im mowę. Wielu możnowładców nie docenia możliwości takich Akademii i o swojej porażce orientują się o wiele za późno. Wojownicy Transu sprawiają wrażenie słabych w walce, ale ich nieruchome twarze ukrywają chłodną kalkulację i mordercze zdolności. Istnieje główna Akademia, lecz nikt nie odkrył kto jest jej zarządcą. Istnieje ona od ponad 1000 lat i od tego czasu powstało wiele pomniejszych klasztorów tej luźnej organizacji. Od nowicjuszy wymaga się tylko bezwzględnej ciszy na obszarze klasztoru.

________Atak_____Wytrw._ Ref__Wola____Specjalne
1. ______+1_______+2____+0___+2_____Dodatkowy Atut, Koncentracja 1/d, Niewalczący, Tajemny język
2. ______+2_______+3____+0___+3_____Spokojny Umysł, Koncentracja 2/d, Nieświadomy Unik (Premia ze ZR do KP),
3. ______+3_______+3____+1___+3_____Ocena Pola Walki, Koncentracja 3/d
4. ______+4_______+4____+1___+4_____ Koncentracja 4/d, Dodatkowy Atut, Wyciszenie Umysłu
5. ______+5_______+4____+1___+4_____Koncentracja 5/d bez zmęczenia, Nieświadomy Unik (nie może być flankowany)


Wymagania:
Atuty:
 Zogniskowanie Umiejętności (Koncentracja)
 Zogniskowanie I specjalizacja w dowolnej broni do walki wręcz
 Żelazna wola
Umiejętności:
 Koncentracja 8 rang
 Blefowanie 4 rangi
Bazowa premia do ataku: +8
Charakter: dowolny Praworządny
Punkty umiejętności na pozom: 4+modyfikator z Int.
KW: k10
Umiejętności klasowe Wojownika Transu (i atrybuty kluczowe dla każdej z nich): Blefowanie (Cha), Ciche poruszanie (Zr), Koncentracja (Bd), Jeździectwo (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Pływanie (S), Postępowanie ze Zwierzętami (Cha), Rzemiosło (Int), Skakanie (S), Wspinaczka (S), Zauważanie (Rzt)

Dodatkowy Atut: Postać wybiera dowolny Atut z listy premiowych atutów wojownika. Aby wybrać atut, musi spełniać jego wymagania.
Koncentracja (zw): Wojownik Transu może wpaść w Trans, który trwa liczbę rund równą modyfikatorowi z Koncentracji. Czas ten można rozdzielić na reszte Transów danego dnia. Przykład: Zdzichu ma modyfikatro z Koncentracji +16 i może wpaść w Trans 3 razy dziennie. Decyduje się, że jego pierwszy Trans trwa 6 rund i ma do dyspozycji jeszcze 10 rund na 2 pozostałe Transe. Podczas trwania Transu Wojownik Transu otrzymuje premie +1/poziom w tej klasie prestizowej do testów ataku, obrażeń, KP i rzutów obronnych. Może korzystać z tej zdolności określoną liczbę razy dziennie, lecz jest to takim wysiłkiem fizycznym i umysłowym, że Wojownik Transu jest zmęczony (-2S, -2Zr, nie może biegać i szarżować) przez liczbę rund spędzonych w Transie. Wpadnięcie w Trans jest akcją darmową, którą Wojownik Transu może wykorzystać tylko w swojej inicjatywie. Po osiągnięciu 5p. Wojownik Transu nie odczuwa zmęczenia po Transie, a do modyfikatora z Koncentracji, przy obliczaniu długości trwania tej zdolnosci na dzień, należy dodać 5.
Tajemny język: Na 1 poziomie młody adept uczy sie tajemnego języku gestów, pozwalającego mu zachować milczenie. W normalnych warunkach świetlnych zasięg takiej "rozmowy" może wynosić max. 36m. Zasięg może zmieniać się zależnie od warunków zewnętrznych.
Niewalczący: Jeśli Wojownik Transu jest w Transie podczas 1 rundy spotkania, przed swoim atakiem może użyć testu Blefowania przeciw testowi Wyczucia Pobudek swoich przeciwników i sprawić, że będą postrzegać go jako obłąkanego i niezdolnego do walki. Wszyscy, którym nie powiódł się test Wyczucia Pobudek otrzymują karę –2 do testów ataku i KP względem Mistycznego Wojownika, natomiast on otrzymuje odwrotne premie względem nich. Efekt ten utrzymuje się przez 1 rundę od zaatakowania przez Wojownika Transu.
Spokojny Umysł (zw): patrz zdolność mnicha PG str. 43
Ocena Pola Walki (zw): Wojownik Transu perfekcyjnie ocenia strategie przeciwników i swoje szansę na polu walki, co owocuje premią +2 do inicjatywy oraz tym, że w 1 rundzie spotkania niezależnie od wyników testu inicjatywy należy uważać inne istoty jakby to właśnie Mistyczny Wojownik wygrał ten test. Przykład: Wojownik Transu spotyka 2 koboldy i goblina. Goblin i koboldy mają wyższą inicjatywę niż Wojownik Transu. W 1 rundzie spotkania należy traktować je za nieprzygotowanych podczas ataków Wojownika, mimo, że wykonują akcje przed nim.
Nieświadomy Unik (zw): patrz zdolność łotrzyka PG str. 40
Wyciszenie Umysłu (zn): Raz dziennie po pobudzce Wojownik Transu wykonuje test Koncentracji. Przez liczbę rund równą wynikowi tego testu (min. 15 rund) Wojownik Transu jest odporny na efekty wpływające na umysł. Czas ten można rozdzielić na krótsze okresy. Wyciszenie Umysłu jest akcja będącą odpowiednikiem ruchu i nie prowokuje okazyjnych ataków.

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group