Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna Sesje RPG dla każdego
Sesje RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierściennik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna -> Bestiariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spinu
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:32, 13 Kwi 2006    Temat postu: Pierściennik

Pierściennik
Czarodziej w czerwonej szacie wymierzył palec w uciekające gobliny. Kilka ciał tych podłych bestii leżało w pobliżu. Z jego pierścienia tak jak ostatnio powinien wylecieć strumień ognia i spopielić potwora...
Tym razem jednak nic się nie stało.
Gobliny zatrzymały się i spojrzały na swojego przeciwnika. Czarodziej potrząsnął palcami i jeszcze raz wycelował w stwory. Znowu nic. Gobliny obróciły się w jego stronę i powoli zaczęły się zbliżać. Mag zdjął pierścień z palca i założył go na inny. Wycelował w goblina ale tak jak ostatnio nic się nie wydarzyło. Poczuł palący ból kiedy rzucona przez jednego z goblinów włócznia przebiła mu lewe ramię. Czarodziej spróbował rzucić własny czar, który powinien stworzyć magiczne pociski, które zabiłyby potwory, ale otrzymana przed chwila rana uniemożliwiła mu to. Widział już płomienie nienawiści w oczach goblinów gdy zbliżały się do niego. Próbował się jeszcze bronić swoim magicznym drągiem, ale przeciwników było zbyt wielu. W chwili kiedy pierwszy goblin przebił jego bok zardzewiałym mieczem w umyśle maga rozbrzmiał przeszywający głos „Nie tym razem młody magu”, po czym świat opanowała ciemność.



Pierściennik
Średni Konstrukt / Filigranowy Konstrukt
Kości Wytrzymałości: 6k10 (33pw)
Inicjatywa: w formie humanoida +1(Zr), w formie pierścienia +0
Szybkość: 9m (tylko w formie humanoida)
KP: 17 w formie humanoida (+1Zr +6naturalny), 28 w formie pierścienia (+8 rozmiar +10 naturalny)
Ataki: +7 wręcz (walnięcie 1k6+3) tylko w formie humanoida
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m /1,5m w formie humanoida 0m na 0m/ 0m w formie pierścienia
Specjalne ataki: bronie oddechowe
Specjalne cechy: cechy konstruktu, widzenie w ciemnościach 18m, symulowanie pierścienia, zmiana kształtu, redukcja obrażeń 5/+1, niepodatność na czary, telepatia, ślepowidzenie, magiczna aura, OC 14, odporności, zmiana rozmiaru
Rzuty obronne: Wytrw +2, Ref +3, Wola+5
Atrybuty: S 16, Zr 12, Bd -, Int 14, Rzt 16, Cha 14
Umiejętności: -
Atuty: -

Klimat/Teren: dowolny/skarbce
Występowanie: zwykle pojedynczo
Skala Wyzwania: 8
Skarb: Brak (patrz broń oddechowa)
Charakter: zawsze chaotyczny neutralny
Rozwój: 7-12 (średni)


Pierścienniki to bardzo mało znana gałąź konstruktów. Są obdarzone dość znaczną inteligencją i często są mylone ze zmiennokształtnymi. Ich ulubionym zajęciem jest spoczywanie w formie pierścienia i zwodzenie młodych poszukiwaczy przygód. Często potrafią spoczywać dziesiątki, a nawet setki lat w tej formie w skarbcach smoków, by trafić w ręce rabusiów lub awanturników. Ze względu na bardzo chaotyczna naturę Pierścienników każdy z nich ma trochę inny sposób na wprowadzanie użytkowników w błąd. Najczęściej jednak symulują moce pierścienia, po czym negują je w najmniej odpowiednim dla posiadacza momencie.
W formie pierścienia zawsze wyglądają na zrobione ze złota z różnymi zdobieniami i klejnotami. W postaci humanoidalnej wyglądają na człowieka o złotym odcieniu skóry lub złotego elfa. Udany test zauważania o ST 20 pozwala odkryć, że zęby Pierścienników to małe diamenty.

Walka:
Pierścienniki starają się unikać bezpośredniej konfrontacji z przeciwnikiem. Jeśli już chcą kogoś się pozbyć odcinają moce pierścienia w najmniej odpowiednim momencie. W walce wręcz okazują się bardzo słabymi przeciwnikami dlatego zwykle pozostają w formie pierścienia. Zmuszone do walki starają się używać strumienia klejnotów i strumienia złota do pokonania wrogów. Jako, że Pierścienniki nie zaliczają się do ekwipunku gdyż są osobnymi stworzeniami, czary pomniejszające posiadacza Pierściennika nie wpływają na niego, ale aby się nie zdradzić często korzystają wtedy ze zdolności Zmiana rozmiaru.
Bronie oddechowe: Pierścienniki posiadają dwa typy broni oddechowych
==>Strumień klejnotów (zn): Pierściennik potrafi „wypluć” swoje zęby w przeciwnika zadajac mu obrażenia. Zęby rozchodzą się w 6-cio metrowym stożku zadając każdej istocie 4k6 obrażeń ciętych, kłutych i miażdżonych. Istota niepodatna na któryś z rodzajów tych obrażeń dostaje odpowiednio zmniejszone obrażenia (o 1/3 jeśli posiada niepodatność na tylko jeden typ obrażeń lub o 2/3 jeśli posiada niepodatność na 2 typy obrażeń). Udany rzut obronny na refleks o ST 13 pozwala zredukować obrażenia o połowę. Nowe zęby odrastają po 1k4 minutach. Klejnoty wyplute przez Pierściennika w tym ataku są warte 100 sz.
==>Strumień złota (zn): Pierściennik potrafi „wypluć” ze swojego wnętrza strumień gorącego, stopionego złota. Złoto rozchodzi się w 6-cio metrowym stożku i zadaje wszystkim istotom w zasięgu 4k6 obrażeń od gorąca. Poza tym łatwopalne przedmioty ulegają podpaleniu, a stygnace złoto powoduje że na sama ofiarę działa efekt działania czaru Sieć o ST 14. Udany rzut obronny na refleks o ST 13 redukuje obrażenia o połowę i neguje efekt Sieci. Jago, ze roztopione złoto pełni u pierściennika funkcje kwasów żołądkowych to musi on poczekać 1k6 rund zanim złoto odnowi się i będzie mógł ponownie skorzystać z tego ataku. Złoto wyplute przez Pierściennika w tym ataku jest warte 150 sz.
Symulowanie pierścienia (zc): Pierścienniki potrafią, w formie pierścienia, stymulować moce pierścieni o wartości maksymalnej 2000sz x KW Pierściennika. Pierściennik może w akcji darmowej zmienić, lub zanegować moce stymulowanego pierścienia. Zwykle robi to w momencie najmniej sprzyjającym dla posiadacza, którego chce się pozbyć. Niektórzy właściciele Pierścienników potrafią dogadać się magicznie z konstruktem i ustalić z nim jakie moce Pierściennik będzie stymulował.
Zmiana kształtu (zc): Pierściennik potrafi na życzenie w akcji całorundowej zmienić kształt miedzy postacią pierścienia, a humanoida. W postaci Pierścienia nie posiada wartości Siły i Zręczności. W formie pierścienia nie może również wykonywać rzutu obronnego na refleks i korzysta z modyfikatroów posiadacza. Jeśli Pierściennik zmieni forme z pierścienia w humanoida podczas gdy jest założony na palec zadaje posiadaczowi 1k6 obrażeń miazdżonych związanych z przygnieceniem ręki. Pierściennik nie może zmienić kształtu w odpowiedzi na działanie innej postaci czyli np. nie może zmienic się w humanoida aby zakłucic rzucany przez posiadacza czar.
Niepodatność na czary (zw): Mimo swojej „metalowej” natury Pierściennik jest niepodatny na wszelkie czary działające na metale.
Telepatia (zw): Pierściennik potrafi porozumiewać się z właścicielem telapatycznie.
Ślepowidzenie (zw): W formie pierścienia Pierściennik posiada zasięg ślepowidzenia 9m.
Przymus Twórcy (zn): Pierściennik musi wykonywać wszelkie polecenia swojego Twórcy. Pierściennika i Twórcę, nie łączą żadne więzi, więc rozkaz musi zostać przekazany bezpośrednio, lub za pomoca magii. Jeśli Pierściennik wykona polecone zadanie, to do czasu otrzymania następnego może postępować według własnego uznania.
Magiczna Aura (zc): Dla czarów takich jak Wykrycie Magii Pierściennik wyglada na ten sam pierścień jaki symuluje analogicznie do czaru Magiczna Aura Nystula, z tą różnica, że czary typu Identyfikacja nie rozpoznają fałszywej natury Pierściennika. Pierściennik w postaci pierścienia wlicza się do limitu noszonych przez postać pierścieni.
Odporności (zw): Pierściennik posiada odporność na ogień, kwas, elektryczność, zimno i dźwięk w wysokości 10.
Zmiana rozmiaru (zc): Jeśli posiadacz Pierściennika chce zdjąć go z palca, Pierściennik może, w akcji darmowej, nieznacznie zmniejszyć swój rozmiar uniemożliwiając to. Posiadacz musi wykonać udany test Siły o ST 13, aby udało mu się zdjąć pierścień. Pierściennik może również zmniejszyć swój rozmiar zanim ktoś włoży go na palec, aby mu to uniemożliwić. Wtedy również wymagany jest taki sam test Siły. Stwór ten moze równiez zwiększyć swój rozmiar tak, że samoistnie spadnie z palca posiadacza.

Tworzenie:
Pierścienniki to istoty bardzo starożytne i przepis ich tworzenia zaginął wraz z upadkiem dawnych cywilizacji magicznych. Niemniej wielu złych magów stara się odtworzyć przepis tworzenia tych konstruktów, aby przy ich pomocy pozbyć się przeciwników.
Wiadomo, ze póki co najbliżej odkrycia tajemnicy stworzenia tych istot jest Thayski zulkir transmutacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna -> Bestiariusz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin